سئو

اهمیت محتوا و ایجاد برچسب

محتوای داخلی به ارتقا سایت و بلاخص در پیشرفت کلمات کلیدی و ارزش صفحات داخلی کمک می کند یک محتوای جامع و اختصاصی و مرتبط با موضوع سایت باید چند خصوصیت بارز داشته باشد که در ادامه این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم در ادامه با سئوهاب همراه باشید.

مزیت استفاده از کلمات بیشتر

اهمیت محتوا و ایجاد برچسب و خصوصیت استفاده از کلمات به شما اجازه خواهد داد که برچسب های بیشتری برای مقاله ایجاد نمایید.

برچسب ها و تگ ها

هرکدام برای لینک داخلی محسوب می شود. در لینک سازی خارجی می توانید آن ها را هدف قرار دهید.

توجه داشته باشید خیلی بهتر است برچسبی که ایجاد می نمایید در مغز محتوا جای گرفته باشد و حداقل یک بار در محتوا از آن استفاده کرده باشید.

میزان تعداد برچسب در هر مقاله

این بحث در بین متخصصین سئو بسیار بحث برانگیز می باشد و جواب های مختلفی برای آن مطرح می‌گردد. تعداد برچسب در هر مقاله بسته به تعداد کاراکترهای محتوا دارد. هرچقدر محتوای شما در مقاله کلمات بیشتری داشته باشد و با موضوع سایت مرتبط باشد. به طبع برچسب های بیشتری برای ایجاد کردن در دسترس شماست.

توجه داشته باشید برای ایجاد برچسب بیشتر محتوا را آب و تاب ندهید این امر مخاطب شما را خسته و از ماندن در سایت منصرف خواهد کرد پیشنهاد میکنیم اگر قصد دارید تعداد برچسب بیشتری تولید کنید دست به بخش بندی محتوا در دسته بندی های مختلف بزنید.

اهمیت لینک کردن کلمات در دل محتوا

سعی کنید کلمات مرتبط را به دسته بندی و یا برچسب مرتبطی که از قبل تولید کردید لینک کنید.

این امر باعث می شود با کلیک کاربر برروی کلمه لینک دار به صفحه ایی برود که مقالات مرتبط با آن کلمه بسیار زیاد است و این امر برای مخاطب و خود گوگل بسیار حائز اهمیت است.

توجه داشته باشید از ایجاد لینک بیش از حد و از لینک دار کردن کلمات شبیه جدا خودداری کنید چون مقاله شما ارزش کمی نزد مخاطب خواهد داشت.
در مقاله ۱۰۰۰ کاراکتری ۴ الی ۶ کلمه لینک دار متناسب و در خور است چگالی کلمات لینک دار را بازتر در نظر بگیرید و لینک کنید و در هنگام تبدیل آن به برچسب آن کلمه را خورد کنید به مثال زیر توجه کنید.

جمله:
قوم بختیاری در شهر ایذه
لینک دار کردن:
قوم بختیاری در شهر ایذه 》لینک به دسته بندی محل زندگی ایل بختیاری
برچسب این جمله:
قوم بختیاری،شهر ایذه،قوم بختیاری در شهر ایذه

تگ ها:

سرتیتر های بولد شده و دارای خاصیت به دیده شدن مقاله شما در نتایج جست و جو کمک شایانی می‌کند.

سعی کنید اول مقاله موضوع را با تگ H2 و سر تیترها را با تگ H3 و نکات محتوا را با H4 ایجاد کنید و همین تگ ها را به برچسب تبدیل کنید.

موضوع url

این سوال برای خیلی از دوستان بارها پیش آمده که url مقاله دسته و برچسب انگلیسی باشد یا فارسی؟

در جواب باید گفت url فارسی برای انتشار دارای کاراکترهای زیادی می شود و احتمال هدایت درست مخاطب را از صفحاتی که شما url را منتشر میکنید خیلی کم می کند. یکی دیگر از مزیت های url فارسی سنگین شدن هسته دیتابیس شماست. ولی یک خصوصیت جامع و بارزی که url فارسی به خود اختصاص می دهد اشاره مستقیم به کلمه کلیدی اصلی شماست.

لازم بذکر است استفاده از معادل کلمه انگلیسی در url تاثیری نخواهد داشت و گوگل و خزنده ها url را ترنسلیت نمی کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا